Adverteren op social media
Best wel een dilemma: je wilt op social media zo veel mogelijk mensen bereiken, maar niet elke connectie of volger maakt deel uit van je doelgroep. Hoe kom je dan in contact met mensen die écht in jouw boodschap zijn geïnteresseerd? Met adverteren op social media bereik je snel het maximale aantal mensen in jouw doelgroep.
Pakkende advertentieteksten
Maak reacties los
Doelgroepen
Ontdek wat werkt voor jouw doelgroep
A/B-testen
Maak meerdere advertenties en zie de verschillen
Facebook pixel
Volg conversies en verhoog het aantal leads
Strategiebepaling
Focus op jouw doel, doelgroep en budget
Persoonlijk advies
Zo sta jij er niet alleen voor
Ontdek de interesses van je doelgroep
De ene doelgroep is de andere niet. Daarom hou ik de resultaten onder de verschillende doelgroepen goed bij. Werkt iets niet, dan test ik iets anders uit. Zo zoek ik voor je uit waar de interesses van jouw doelgroep liggen en waar niet. Of ik probeer een andere boodschap uit. Zo bouwen we samen een ideale fanbase op.
Zoek de verschillen: adverteren op social media
Met A/B-testen kan je verschillende advertenties maken op social media en die optie is er niet voor niets. De ene advertentie scoort nu eenmaal beter dan de andere. En dan is het goed om te weten waarom! Daarom varieer ik zo nodig met tekst, buttons of afbeeldingen. Zo komen we er samen achter wat het beste werkt voor jouw doelgroep.
Meten = weten
Met de slimme Facebook-pixel kan je niet alleen bezoekers van je site bereiken, maar ook de gewenste actie bijhouden. En dat is gunstig, want bezoekers van je website zijn mensen die al interesse in je bedrijf hebben getoond. En die zijn eerder bereid tot het ondernemen van actie dan mensen die je nog niet hebt bereikt. De LinkedIn Pixel heeft vrijwel dezelfde voordelen. Kortom, de pixel is onmisbaar als je wilt adverteren op social media.