Wat mij drijft

Ik geloof in de kracht van content en in bedrijven en ondernemers die een inspiratiebron voor hun omgeving willen zijn. Die twee factoren wil ik met elkaar verbinden. Met het schrijven van ijzersterke teksten die goed vindbaar zijn in Google help ik bedrijven en ondernemers om hun publiek zo goed mogelijk te informeren, te inspireren en te activeren. Én te amuseren als de situatie het toelaat. Dat is mijn vakgebied en daarin gebeuren de mooiste dingen

30+ commerciële ervaring in de B2B

Door mijn 30+ werkervaring op commerciële afdelingen van (inter)nationale B2B-bedrijven, kan ik mij snel inleven in het werkveld van technische dienstverleners en toeleveranciers. Maar een goede tekstschrijver moet voor iedereen en over alles kunnen schrijven. Daarom ben ik er trots op dat ook ondernemers uit andere branches mij het vertrouwen hebben gegeven: van de advocatuur, retail en healthcare tot aan het onderwijs.

Hoe het begon

In de zomer van 2015 kreeg ik het vertrouwen van drie bouwondernemers. Zij inspireerden mij om als zelfstandig online marketeer aan de slag te gaan. Hun kansrijke initiatieven en bouwprojecten verdienden online wel wat meer aandacht, vond ik. Ondertussen wint de online marketing in de bouw steeds meer terrein en natuurlijk sta ook ik niet stil. Drie jaar later had ik de meest complete opleiding tot online marketeer in de pocket: een traject van maar liefst 16 maanden waarin ik mij heb verdiept in de wereld van online marketing. Als case koos ik voor een niche in de technische B2B. Niet de makkelijkste keuze, maar ik hou nu eenmaal van een uitdaging.

Anno 2024

Kennis delen is kracht. Om die reden stopt het voor mij niet bij projectbegeleiding en de uitvoering. Mijn doel is om met trainingen kennis over te dragen, zodat iedereen, niemand uitgezonderd, bereikt wat hij of zij wil. Natuurlijk werk ik met een uitgebreide briefing en passende werkvormen zodat iedere deelnemer van de training maximaal tot z’n recht komt.